Перевернене навчання - ключова тенденція освітніх технологій сучасності
Перевернене навчання - це технологія активного навчання, за якої логіку традиційного навчального процесу змінено таким чином, коли домашнім завданням учнів є самостійне опанування теоретичного матеріалу з теми наступного уроку, а в класі вчитель організовує роботу над практичними завданнями, з'ясуванням труднощів тощо.
Перевернений клас - це така педагогічна модель, у якій типовий виклад нового матеріалу та організація домашніх завдань міняються місцями. Вдома учні дивляться невеликі відеолекції, а в класі виконують вправи, створюють проекти, обговорюють проблемні питання, дискутують. Відеолекції є базовим компонентом переверненого підходу, їх готує і розміщує в інтернеті вчитель.
Перевернений урок - це урок,побудований на інвертуванні традиційних методів навчання:вивчення нового матеріалу проходить за межами школи, а традиційну домашню роботу перенесено в клас.
Перевагами переверненого навчання її автори вважають таке:зростання активності учнів, розвиток навичок співробітництва, персоналізація навчання, доступність інформаційно - комунікаційних технологій, систематичне користування ними.
(Детальніше в журналі " Дивослово" № 5, 2016 с. 8 - 10)
Комментариев нет:
Отправить комментарий