Говори українською правильно
Неправильно Правильно
В силу чогось з огляду на щось
вантаж обов'язків тягар обов'язків
від нічого робити знічев'я
віддавати перевагу надавати перевагу
відповідно з (чим?) відповідно до (чого?)
згідно(чого?) згідно з( чим?)
вступати в шлюб брати шлюб, одружуватися
задаватися метою ставити собі за мету
давати добро давати згоду, схвалювати, підтримувати, погоджуватися
Це потрібно знати вчителю
Про форми , методи , прийоми ...
Метод навчання - це впорядковані способи організованої взаємопов'язаної діяльності вчителя й учнів, спрямовані на досягнення цілей освіти
Метод - складна багатокомпонентна, багатоаспектна й багатовимірна дидактична категорія; система прийомів навчання
Інтерактивний метод, дослідницький метод(асоціативного дослідження, пошуковий, експеримент, індукція, дедукція як різновиди дослідницького методу).
Прийом - елемент методу, зумовлена логікою методу конкретна дія вчителя й /чи учня, що наближає їх до досягнення поставленої мети. Особливістю прийому є здатність бути складником різних методів .
Педагогічна технологія - це сукупність форм, методів, прийомів і засобів навчання, що можуть забезпечити прогнозований( планований )результат. Технологія не передбачає варіативності ( в ній неможлива заміна елементів); головне призначення її - забезпечити комплексний результат; технологія зорієнтованана на реалізацію завдань конкретного підходу в освіті; має такі складники: рекомендації щодо організації навчання, лінію цінностей, критерії оцінювання, сценарії базових уроків, методологічне забезпечення, опис еталона випускника, навчальний план, програму, підручники й посібники.
Форма - 1)форма навчання(індивідуальна, парна, групова, колективна, фронтальна);2)форма організації навчання( урок, лекція, семінар, практикум, тренінг тощо)." Робота в малих групах і парах" є формою.
Інтерактивні вправи:асоціативний кущ, асоціативний пейзаж, гірлянди асоціацій, інтерпретації, кластерування, пряме тлумачення, портретування слів тощо.
Ухвалено на засіданні " круглого столу" 25 лютого 2013 року Інститут педагогіки НАПНУ
Комментариев нет:
Отправить комментарий